torsdag 25. juni 2009
Video fra utdrikningslaget til Christin
med god hjelp fra mannen har jeg nå fått lagt ut video fra utdrikningslaget.
Den ligger på hovedbloggen min:
TheyCallMeLinTin
ENJOY!
Vi sees i bryllupet på lørdag!
mandag 8. juni 2009
Trykk til T-shirt/topp - resultat
Timeplan for helgen

19:00:
Samling hjemme hos meg. Jeg kjøper inn ost, frukt og kjeks. De som vil ha drikke tar dette med selv. Jeg har ordnet drikke til bruden. Jeg har også kjøpt et par flasker med mousserende vin som vi tar som "velkomstdrink". Tenker at vi bruker kvelden til å bli kjent og slavrer litt:)
De som vil kan overnatte hos meg, jeg og min mann sover hos min mor den natten så dere får hele huset for dere selv:)
Lørdag:
09:00 : Frokost
09:45: Christin får sin første nøtt
10:00: Påkledd nonnekostyme og blir hentet med Else Karin sin ATV og kjørt til byn
10:30: Christin får sin andre nøtt
10:45: Påkledd "fransk tjenestepikekostyme" og i gang med jobbsøking som servitør. Vi tar en øl et sted (håper noe er åpent)
11:30: Ned på TV 2 huset. Hun skal holde en sexy værpresentasjon i tv2 studio med kyndig opplæring med værdamen Hilde. Yey:)
12:45: Lunsj - på pastasentralen - billig og godt
14:30: hjemme hos meg igjen, Christin får sin 3.nøtt. Påkledd brudekjole og englevinger.
15:00: Ridetime i stallen
15:45: Kjører til fergen (godt å ha litt god tid)
16:00: stopp på Mcdonald, Christin må shoppe ved å gå i drive-in. Bært-og-jeg-tar-en-knært i rundkjøringen
17:30: Christin får sin 4.nøtt og kler på seg fullt Rocky kostyme og må bomme penger til fergen på fergekaien.
18:05: Ferge til Tysnes
18:50: ankomst hytten, lager gryterett og hygger oss resten av kvelden. Jeg har kjøpt rødvin til bruden samt litt diverse annen "gøy" drikke.
Pakkelek og spørsmål om brudgommen.
Søndag:
Retur
Praktisk info:
Jeg melder meg som sjåfør for dagen, jeg har en 7-seter så vi får plass til alle sammen der om jeg kjører. Da får vi fartet greit rundt:)
Pakk lett: Det kan bli litt trangt med full bil så ikke ta med mer enn nødvendig
Sengetøy: Flott om dere kunne tatt med eget sengetøy til hytten (dyne- og putetrekk og laken), til Christin ordner jeg.
torsdag 4. juni 2009
Spørsmål til Bruden
Jeg har sendt Per Ove 15 spørsmål som han gir "fasit" på, så får Christin samme spørsmål så ser vi hva hun svarer.
Gale svar blir straffet med en shot!
Hvor godt kjenner bruden sin bedre halvdel?
1. Hvilken farge har du på øynene?
2. Hvor høy er du?
3. Hvilken skostørrelse bruker du?
4. Hva var det første du la merke til med Christin?
5. Hvilken kroppsdel på Christin liker du best?
6. Når/hvor kysset dere for første gang?
7. Hva er den mest irriterende uvanen Christin har?
8. Hva er det mest sjarmerende med Christin?
9. Hva er din største drøm?
10. Hva er din favoritt farge?
11. Hva er din største fobi/skrekk?
12. Hva gjør deg glad?
13. Hva gjør deg sint?
14. Hvilken stilling (i senga) liker du best?
Shoppingen er i gang
i går var jeg ute og shoppet litt til utdriknigslaget.
Fikk kjøpt "fransk hushjelpkostyme", men hel nonnedrakt var de dessverre utsolgt for og jeg er litt sint på meg selv siden jeg er så sent ute (de rakk ikke bestille inn).
De hadde kun hodeplagget så jeg kjøpte det, så får jeg improvisere en svart kappe av et eller annet slag...tror kanskje jeg har et svart laken eller noe sånt liggende som jeg kan ofre.
Falt også pladask for en sjokkrosa parykk ala Lady Gaga som jeg bare måtte ha + at jeg fant et par fantastisk søte englevinger som jeg tenkte hun kunne ha på når vi skal kle på henne brudekjolen:)
Orginal Rocky Bilboa shorts er bestilt fra USA så håper jeg får den i posten i god tid før utdrikningslaget! Else Karin: Du er fortsatt sjef for boksehansker og "gebiss"
Jeg lurte også på om vi skulle ha matchende klær med "Team Christin". Lurte på om dere synes det var en god ide?
Om alle kan ta med en lys singlet/t-shirt/genser i bomull så kan jeg lage sånne strykemerker å ta på med "Team Christin".
Dette er ikke noe must altså om det ikke er stemning for det, men tenkte det kunne vært litt morsomt:) En singlet koster ca 60 kr på HM.
Gi en lyd om dere synes dette blir litt "overkill".
Ellers så har jeg jo såvidt nevnt pakkeleken tidligere. Jeg vil at alle skal ta med en liten gave til Christin. Gaven skal symbolisere noe som du har gjort eller opplevd sammen med bruden. Christin sin oppgave blir å gjette hvem som har gitt hva. Dette skal IKKE å være noen dyr gave.
F.eks I mitt utdrikningslag så fikk jeg av Christin en flaske vodka og en spypose...hehe og dette skulle da symbolisere en gang hun var full på byen og jeg skulle hjelpe henne hjem, enden på visa var at hun spydde ned over hele ryggen min. Følte meg som en MEGET god venninne akkurat der og da..
En annen venninne ga meg et hårstrikk med løshår, dette skulle symbolisere da hun og jeg gikk til frisøren og farget håret mørkt sammen.
Det er ikke meningen at det skal være noen dyr gave dette, kun symbolsk, man kan jo også lage noe. F.eks ta med et bilde av en hest om man har vært mye i stallen med Christin osv.
Her er det bare fantasien som setter grenser, bare spør om noe er uklart.
Jeg sendte flybillettene til deg Lalita i går kveld, vi får ringes i neste uke så vi får avtalt hvordan vi skal få den nyskjerrige bruden til og fra fly og flyplass.
Ha en strålende dag jenter, jeg gleder meg skikkelig til å treffe alle sammen!
tirsdag 26. mai 2009
Status
da er deltakterlisten klar. Vi blir totalt 7 jenter med Christin, og jeg tror vi kommer til å få det kjempekjekt!
Christin var på besøk hos meg i går og jeg sa at 12.juni så får hun pakke kofferten og stå klar:) Per Ove hadde allerede sagt til henne at det var den helgen, så hun var ikke spesielt overrasket...så mye for å holde på en hemmelighet...:(
Hun mistenker nok at hun skal til Bergen, hun nevnte også at hun trodde hun skulle i stallen, men ellers så tror jeg ikke hun har peilig.
Neste helg skal jeg ut å shoppe ting til utdrikkningslaget og få planlagt litt mer i detalj, jeg kommer tilbake med mer info:)
tirsdag 28. april 2009
Flybilletter
Avreise fra stavanger blir kl 16:00 fredag 12.juni og retur rundt kl 16 (tror jeg det var) på søndag 14.juni.
Lalita har booket samme fly, så hun hjelper med å få hentet Christin og få henne fraktet til Bergen. Tusen takk, du er en knupp!
Skikkelig "fangetransport" dette her, hehe:)
Jeg har også alliert meg med Per Ove slik at Christin ikke setter seg opp på vakt den helgen.
Må bare finne en lur måte å fortelle henne at hun må pakke koffert for 3 dager, noen som har noen gode forslag?
torsdag 23. april 2009
Budsjett og kostnader
Flybillett Christin t/r: 750 t/r
Rocky shorts: 230 kr
Nonnedrakt: 400 kr
Hushjelp: 400 kr
Mat:
Drikke til bruden:
Sum totalt: 1780
Hvem, Hva og Hvor - praktisk informasjon
Hvem: se Deltakerliste
Hvor: Bergen
Når: 12-14 juni
overnatting: fre-lør hos meg
lør-søn på hytten
Foreløpig plan for helgen
Pysjparty hjemme hos meg.

Deretter blir hun hentet med en ATV og kjørt til sentrum.
Da får hun på seg intet mindre enn en brudekjole (jeg har en liggende som kan brukes)
Deltakerliste og hvem er hvem
- Linn Christin - barndomsvenninne og forlover
- Else Karin - barndomsvenninne
- Anne Helen - barndomsvenninne
- Lalita - tidligere kollega
- Camilla - skolevenninne
- Hanne - venninne fra Christian Radich
Velkommen
Tenkte dette med blogging kunne være en god ide, siden avstanden er stor mellom mange av Christin sine venner og ikke alle vet hvem alle er så kan jo dette bli et lite fora for oss:)
Startskuddet til planleggingen gikk i går og jeg gleder meg veldig til å bli kjent med alle sammen
Klem fra
Linn Christin





