torsdag 25. juni 2009

Video fra utdrikningslaget til Christin

Hei Jenter,
med god hjelp fra mannen har jeg nå fått lagt ut video fra utdrikningslaget.
Den ligger på hovedbloggen min:
TheyCallMeLinTin

ENJOY!

Vi sees i bryllupet på lørdag!

mandag 8. juni 2009

Trykk til T-shirt/topp - resultat


Oppdatering: Slik ble altså resultatet, synes den ble litt søt jeg:)


Har laget denne til å trykke på T-shirt/topp når dere kommer.

Tenkte å ta den til venstre som Christin sin og vi andre får den til høyre:)


Var ute på lørdag og kjøpte en signalgul singlet til henne så skal teste med trykk i kveld.

Timeplan for helgen



Fredag:


19:00:


Samling hjemme hos meg. Jeg kjøper inn ost, frukt og kjeks. De som vil ha drikke tar dette med selv. Jeg har ordnet drikke til bruden. Jeg har også kjøpt et par flasker med mousserende vin som vi tar som "velkomstdrink". Tenker at vi bruker kvelden til å bli kjent og slavrer litt:)


De som vil kan overnatte hos meg, jeg og min mann sover hos min mor den natten så dere får hele huset for dere selv:)


Lørdag:


09:00 : Frokost


09:45: Christin får sin første nøtt


10:00: Påkledd nonnekostyme og blir hentet med Else Karin sin ATV og kjørt til byn


10:30: Christin får sin andre nøtt


10:45: Påkledd "fransk tjenestepikekostyme" og i gang med jobbsøking som servitør. Vi tar en øl et sted (håper noe er åpent)


11:30: Ned på TV 2 huset. Hun skal holde en sexy værpresentasjon i tv2 studio med kyndig opplæring med værdamen Hilde. Yey:)


12:45: Lunsj - på pastasentralen - billig og godt


14:30: hjemme hos meg igjen, Christin får sin 3.nøtt. Påkledd brudekjole og englevinger.

15:00: Ridetime i stallen


15:45: Kjører til fergen (godt å ha litt god tid)


16:00: stopp på Mcdonald, Christin må shoppe ved å gå i drive-in. Bært-og-jeg-tar-en-knært i rundkjøringen


17:30: Christin får sin 4.nøtt og kler på seg fullt Rocky kostyme og må bomme penger til fergen på fergekaien.


18:05: Ferge til Tysnes


18:50: ankomst hytten, lager gryterett og hygger oss resten av kvelden. Jeg har kjøpt rødvin til bruden samt litt diverse annen "gøy" drikke.


Pakkelek og spørsmål om brudgommen.


Søndag:


Retur


Praktisk info:


Jeg melder meg som sjåfør for dagen, jeg har en 7-seter så vi får plass til alle sammen der om jeg kjører. Da får vi fartet greit rundt:)


Pakk lett: Det kan bli litt trangt med full bil så ikke ta med mer enn nødvendig


Sengetøy: Flott om dere kunne tatt med eget sengetøy til hytten (dyne- og putetrekk og laken), til Christin ordner jeg.

torsdag 4. juni 2009

Spørsmål til Bruden

Bruden må jo grilles med noen spørsmål om sin tilkommende.
Jeg har sendt Per Ove 15 spørsmål som han gir "fasit" på, så får Christin samme spørsmål så ser vi hva hun svarer.
Gale svar blir straffet med en shot!

Hvor godt kjenner bruden sin bedre halvdel?

1. Hvilken farge har du på øynene?

2. Hvor høy er du?

3. Hvilken skostørrelse bruker du?

4. Hva var det første du la merke til med Christin?

5. Hvilken kroppsdel på Christin liker du best?

6. Når/hvor kysset dere for første gang?

7. Hva er den mest irriterende uvanen Christin har?

8. Hva er det mest sjarmerende med Christin?

9. Hva er din største drøm?

10. Hva er din favoritt farge?

11. Hva er din største fobi/skrekk?

12. Hva gjør deg glad?

13. Hva gjør deg sint?

14. Hvilken stilling (i senga) liker du best?

Shoppingen er i gang

Hei Jenter,
i går var jeg ute og shoppet litt til utdriknigslaget.
Fikk kjøpt "fransk hushjelpkostyme", men hel nonnedrakt var de dessverre utsolgt for og jeg er litt sint på meg selv siden jeg er så sent ute (de rakk ikke bestille inn).
De hadde kun hodeplagget så jeg kjøpte det, så får jeg improvisere en svart kappe av et eller annet slag...tror kanskje jeg har et svart laken eller noe sånt liggende som jeg kan ofre.

Falt også pladask for en sjokkrosa parykk ala Lady Gaga som jeg bare måtte ha + at jeg fant et par fantastisk søte englevinger som jeg tenkte hun kunne ha på når vi skal kle på henne brudekjolen:)

Orginal Rocky Bilboa shorts er bestilt fra USA så håper jeg får den i posten i god tid før utdrikningslaget! Else Karin: Du er fortsatt sjef for boksehansker og "gebiss"

Jeg lurte også på om vi skulle ha matchende klær med "Team Christin". Lurte på om dere synes det var en god ide?
Om alle kan ta med en lys singlet/t-shirt/genser i bomull så kan jeg lage sånne strykemerker å ta på med "Team Christin".
Dette er ikke noe must altså om det ikke er stemning for det, men tenkte det kunne vært litt morsomt:) En singlet koster ca 60 kr på HM.
Gi en lyd om dere synes dette blir litt "overkill".

Ellers så har jeg jo såvidt nevnt pakkeleken tidligere. Jeg vil at alle skal ta med en liten gave til Christin. Gaven skal symbolisere noe som du har gjort eller opplevd sammen med bruden. Christin sin oppgave blir å gjette hvem som har gitt hva. Dette skal IKKE å være noen dyr gave.

F.eks I mitt utdrikningslag så fikk jeg av Christin en flaske vodka og en spypose...hehe og dette skulle da symbolisere en gang hun var full på byen og jeg skulle hjelpe henne hjem, enden på visa var at hun spydde ned over hele ryggen min. Følte meg som en MEGET god venninne akkurat der og da..
En annen venninne ga meg et hårstrikk med løshår, dette skulle symbolisere da hun og jeg gikk til frisøren og farget håret mørkt sammen.
Det er ikke meningen at det skal være noen dyr gave dette, kun symbolsk, man kan jo også lage noe. F.eks ta med et bilde av en hest om man har vært mye i stallen med Christin osv.
Her er det bare fantasien som setter grenser, bare spør om noe er uklart.

Jeg sendte flybillettene til deg Lalita i går kveld, vi får ringes i neste uke så vi får avtalt hvordan vi skal få den nyskjerrige bruden til og fra fly og flyplass.

Ha en strålende dag jenter, jeg gleder meg skikkelig til å treffe alle sammen!