Hei Jenter,
med god hjelp fra mannen har jeg nå fått lagt ut video fra utdrikningslaget.
Den ligger på hovedbloggen min:
TheyCallMeLinTin
ENJOY!
Vi sees i bryllupet på lørdag!
torsdag 25. juni 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Vi planlegger utdrikningslag
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar