tirsdag 28. april 2009

Flybilletter

Da har jeg kjøpt flybilletter til Christin.
Avreise fra stavanger blir kl 16:00 fredag 12.juni og retur rundt kl 16 (tror jeg det var) på søndag 14.juni.
Lalita har booket samme fly, så hun hjelper med å få hentet Christin og få henne fraktet til Bergen. Tusen takk, du er en knupp!
Skikkelig "fangetransport" dette her, hehe:)

Jeg har også alliert meg med Per Ove slik at Christin ikke setter seg opp på vakt den helgen.

Må bare finne en lur måte å fortelle henne at hun må pakke koffert for 3 dager, noen som har noen gode forslag?

torsdag 23. april 2009

Budsjett og kostnader

Oppdateres fortløpende

Flybillett Christin t/r: 750 t/r

Rocky shorts: 230 kr
Nonnedrakt: 400 kr
Hushjelp: 400 kr


Mat:
Drikke til bruden:
Sum totalt: 1780

Hvem, Hva og Hvor - praktisk informasjon

Hva: Christin sitt utdrikningslag
Hvem: se Deltakerliste
Hvor: Bergen
Når: 12-14 juni

overnatting: fre-lør hos meg
lør-søn på hytten

Foreløpig plan for helgen

Fredag 12.06:

Pysjparty hjemme hos meg.

Christin kommer hjem til meg og får en eller annen form for rebus hvor hun skal finne alle venninnene rundt om i nabolaget.
Vi kjøper inn ost og vin og koser oss skikkelig, jeg rigger til til full hudpleie og makeup for bruden hjemme. Lager spilleliste med masse jente- og mimre musikk. Spille mimespill...
En fin "bli-kjent-kveld"

Lørdag 13.06:
Felles frokost hos meg
Christin får tildelt 3-4 nøtter (som jeg forhåpentligvis har klart å hule ut og legge en lapp inni)
F.eks. "Snill som en engel, men ingen nonne" fører til at Christin må kle på seg en nonnedrakt.


Deretter blir hun hentet med en ATV og kjørt til sentrum.
I byn må hun selge

ja du leste riktig, avlatsbrev eller syndsforlatelse om du vil. Hun får ikke "synde" videre om hun ikke selger minst 10 stykker.
Veien går til kondomeriet på kløverhuset, hvor vi forhåpentligvis kanskje kan få en ansatt til å gi henne en ny nøtt.
Nøttetekst: "Ryddig og arbeidssom, men ingen tjenestepike"
Antrekket har vi selvsagt klart:




Nå er utfordringen hennes å få seg jobb på en som servitør på en av de lokale pubene...hun må servere minst 10 øl, og få mest mulig tips.
Tenker så at vi tar en pause av et eller annet slag, vi har flere alternativer på blokken...
Enten lunsj i en park i byn (smører med oss matpakker fra frokosten), alternativt dra på å spille inn CD i platestudio...må stå litt åpen denne posten så lenge.

Så drar vi alle sammen ut på sletten ridesenter hvor Christin må vise gamle kunster på hesteryggen.

Så drar alle hjem til meg, de som vil tar seg en dusj og steller seg litt.

Christin får utdelt nøtt nr 3
F.eks "Virvlende i hvitt, men ikke gift....enda"

Da får hun på seg intet mindre enn en brudekjole (jeg har en liggende som kan brukes)


Så kjører vi avgårde til OS (ca 40 min). På veien må hun gjøre diverse "brudeknuter"

F.eks Tenkte å dumpe henne i en rundkjøring med en skilt som sier "Bært og jeg tar en knært" eller noe sånt...

Planen er å reise ut på hytten min på Tysnes (en øy litt sør for Bergen). På fergekaien kan hun jo f.eks prøve å tjene penger til sin egen fergebilett, kysse billettmannen på kinnet eller noe annet i den gaten..må tenke litt mer på den.


Vi har også tenkt litt på en 4.nøtt

"Modig og Tøff, men ingen bokser"

..med fullt rocky kostyme, boksehansker og alt...kanskje oppdraget skal være å finne noen som vil sparre med henne? Else Karin ordner boksehansker og sparringhansker (er det det det heter?) Vi får vel sminke på henne en god blåveis også. Også "Eye of the tiger" for full guffe i bakgrunnen selvfølgelig"



Fortsatt litt usikkert hvor på programmet vi skal snike dette inn, men vi finner på noe:)

På hytten spiser vi middag, tenkte noe helt enkelt som f.eks gryterett, salat og baguetter så fortsetter vi festen der. tenkte å lage noen litt morsomme leker, og aktiviteter der.
F.eks Pakkeleken
Alle kjøper/tar med en liten ting som minner dere om noe dere har gjort sammen med den vordende bruden. Christin får alle gavene og skal pakke opp og gjette hvem som har gitt hva? Veldig koselig:)
Tar gjerne i mot tips og gode ideer

Deltakerliste og hvem er hvem

Her er bekreftet liste over hvem som blir med:

  1. Linn Christin - barndomsvenninne og forlover
  2. Else Karin - barndomsvenninne
  3. Anne Helen - barndomsvenninne
  4. Lalita - tidligere kollega
  5. Camilla - skolevenninne
  6. Hanne - venninne fra Christian Radich

Velkommen

Velkommen til bloggen for Christin sitt utdrikkningslag:)

Tenkte dette med blogging kunne være en god ide, siden avstanden er stor mellom mange av Christin sine venner og ikke alle vet hvem alle er så kan jo dette bli et lite fora for oss:)

Startskuddet til planleggingen gikk i går og jeg gleder meg veldig til å bli kjent med alle sammen

Klem fra
Linn Christin