torsdag 23. april 2009

Velkommen

Velkommen til bloggen for Christin sitt utdrikkningslag:)

Tenkte dette med blogging kunne være en god ide, siden avstanden er stor mellom mange av Christin sine venner og ikke alle vet hvem alle er så kan jo dette bli et lite fora for oss:)

Startskuddet til planleggingen gikk i går og jeg gleder meg veldig til å bli kjent med alle sammen

Klem fra
Linn Christin

5 kommentarer:

  1. Hei Linn Christin
    Takk for invitasjon. jeg teller litt på knappene i forhold til å fly til Bergen.
    det blir forholdsvis dyrt å fly over to ganger...
    Vet du hvor mye selve uttrikkningslaget kommer på for hver enkelt?
    Jeg skal gi deg beskjed snart.

    Hilsen HAnne fra Skien

    SvarSlett
  2. Hei Hanne,
    jeg har bare stukket fingen i luften og satt ca 500 pr person. Jeg håper at dette blir en maxutgift, det kommer jo også litt an på hvor mange vi blir. I tillegg så kommer drikkevarer. Overnatting koster jo ingenting og jeg prøver å få noen kjente til å hjelpe til med å kjøre oss rundt om slik at vi slipper å leie transport. Men jeg skjønner jo selvfølgelig at det blir mye med 2 flyreiser. Du får tenke på det og gi meg en lyd nå du har bestemt deg:)

    SvarSlett
  3. Hei Linn Christin:o)
    Veldig bra jobbet.Tror dette kan bli kjempe bra....gleeeeder meg:o)Når skal vi forresten være hos deg fredagen?Skal vi sette inn penger til deg eller bare betale deg den dagen? Klem klem

    SvarSlett
  4. Den siste kommentaren var forresten fra Camilla:o)

    SvarSlett
  5. Hei Camilla,
    Christin kommer vel med flyet rundt kl 16 om jeg ikke husker helt feil. Jeg er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det..Jeg skal tenke litt på det og komme tilbake til dere:)
    Jeg tenkte å sende ut en sms med kontonr mitt på så kan dere enten overføre eller betale på dagen:)

    SvarSlett