Viser innlegg med etiketten Praktisk Informasjon. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Praktisk Informasjon. Vis alle innlegg

mandag 8. juni 2009

Timeplan for helgen



Fredag:


19:00:


Samling hjemme hos meg. Jeg kjøper inn ost, frukt og kjeks. De som vil ha drikke tar dette med selv. Jeg har ordnet drikke til bruden. Jeg har også kjøpt et par flasker med mousserende vin som vi tar som "velkomstdrink". Tenker at vi bruker kvelden til å bli kjent og slavrer litt:)


De som vil kan overnatte hos meg, jeg og min mann sover hos min mor den natten så dere får hele huset for dere selv:)


Lørdag:


09:00 : Frokost


09:45: Christin får sin første nøtt


10:00: Påkledd nonnekostyme og blir hentet med Else Karin sin ATV og kjørt til byn


10:30: Christin får sin andre nøtt


10:45: Påkledd "fransk tjenestepikekostyme" og i gang med jobbsøking som servitør. Vi tar en øl et sted (håper noe er åpent)


11:30: Ned på TV 2 huset. Hun skal holde en sexy værpresentasjon i tv2 studio med kyndig opplæring med værdamen Hilde. Yey:)


12:45: Lunsj - på pastasentralen - billig og godt


14:30: hjemme hos meg igjen, Christin får sin 3.nøtt. Påkledd brudekjole og englevinger.

15:00: Ridetime i stallen


15:45: Kjører til fergen (godt å ha litt god tid)


16:00: stopp på Mcdonald, Christin må shoppe ved å gå i drive-in. Bært-og-jeg-tar-en-knært i rundkjøringen


17:30: Christin får sin 4.nøtt og kler på seg fullt Rocky kostyme og må bomme penger til fergen på fergekaien.


18:05: Ferge til Tysnes


18:50: ankomst hytten, lager gryterett og hygger oss resten av kvelden. Jeg har kjøpt rødvin til bruden samt litt diverse annen "gøy" drikke.


Pakkelek og spørsmål om brudgommen.


Søndag:


Retur


Praktisk info:


Jeg melder meg som sjåfør for dagen, jeg har en 7-seter så vi får plass til alle sammen der om jeg kjører. Da får vi fartet greit rundt:)


Pakk lett: Det kan bli litt trangt med full bil så ikke ta med mer enn nødvendig


Sengetøy: Flott om dere kunne tatt med eget sengetøy til hytten (dyne- og putetrekk og laken), til Christin ordner jeg.

tirsdag 28. april 2009

Flybilletter

Da har jeg kjøpt flybilletter til Christin.
Avreise fra stavanger blir kl 16:00 fredag 12.juni og retur rundt kl 16 (tror jeg det var) på søndag 14.juni.
Lalita har booket samme fly, så hun hjelper med å få hentet Christin og få henne fraktet til Bergen. Tusen takk, du er en knupp!
Skikkelig "fangetransport" dette her, hehe:)

Jeg har også alliert meg med Per Ove slik at Christin ikke setter seg opp på vakt den helgen.

Må bare finne en lur måte å fortelle henne at hun må pakke koffert for 3 dager, noen som har noen gode forslag?

torsdag 23. april 2009

Hvem, Hva og Hvor - praktisk informasjon

Hva: Christin sitt utdrikningslag
Hvem: se Deltakerliste
Hvor: Bergen
Når: 12-14 juni

overnatting: fre-lør hos meg
lør-søn på hytten