
19:00:
Samling hjemme hos meg. Jeg kjøper inn ost, frukt og kjeks. De som vil ha drikke tar dette med selv. Jeg har ordnet drikke til bruden. Jeg har også kjøpt et par flasker med mousserende vin som vi tar som "velkomstdrink". Tenker at vi bruker kvelden til å bli kjent og slavrer litt:)
De som vil kan overnatte hos meg, jeg og min mann sover hos min mor den natten så dere får hele huset for dere selv:)
Lørdag:
09:00 : Frokost
09:45: Christin får sin første nøtt
10:00: Påkledd nonnekostyme og blir hentet med Else Karin sin ATV og kjørt til byn
10:30: Christin får sin andre nøtt
10:45: Påkledd "fransk tjenestepikekostyme" og i gang med jobbsøking som servitør. Vi tar en øl et sted (håper noe er åpent)
11:30: Ned på TV 2 huset. Hun skal holde en sexy værpresentasjon i tv2 studio med kyndig opplæring med værdamen Hilde. Yey:)
12:45: Lunsj - på pastasentralen - billig og godt
14:30: hjemme hos meg igjen, Christin får sin 3.nøtt. Påkledd brudekjole og englevinger.
15:00: Ridetime i stallen
15:45: Kjører til fergen (godt å ha litt god tid)
16:00: stopp på Mcdonald, Christin må shoppe ved å gå i drive-in. Bært-og-jeg-tar-en-knært i rundkjøringen
17:30: Christin får sin 4.nøtt og kler på seg fullt Rocky kostyme og må bomme penger til fergen på fergekaien.
18:05: Ferge til Tysnes
18:50: ankomst hytten, lager gryterett og hygger oss resten av kvelden. Jeg har kjøpt rødvin til bruden samt litt diverse annen "gøy" drikke.
Pakkelek og spørsmål om brudgommen.
Søndag:
Retur
Praktisk info:
Jeg melder meg som sjåfør for dagen, jeg har en 7-seter så vi får plass til alle sammen der om jeg kjører. Da får vi fartet greit rundt:)
Pakk lett: Det kan bli litt trangt med full bil så ikke ta med mer enn nødvendig
Sengetøy: Flott om dere kunne tatt med eget sengetøy til hytten (dyne- og putetrekk og laken), til Christin ordner jeg.