tirsdag 26. mai 2009

Status

Hei og hopp alle sammen,
da er deltakterlisten klar. Vi blir totalt 7 jenter med Christin, og jeg tror vi kommer til å få det kjempekjekt!

Christin var på besøk hos meg i går og jeg sa at 12.juni så får hun pakke kofferten og stå klar:) Per Ove hadde allerede sagt til henne at det var den helgen, så hun var ikke spesielt overrasket...så mye for å holde på en hemmelighet...:(

Hun mistenker nok at hun skal til Bergen, hun nevnte også at hun trodde hun skulle i stallen, men ellers så tror jeg ikke hun har peilig.

Neste helg skal jeg ut å shoppe ting til utdrikkningslaget og få planlagt litt mer i detalj, jeg kommer tilbake med mer info:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar