Viser innlegg med etiketten Hva skjer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hva skjer. Vis alle innlegg

mandag 8. juni 2009

Trykk til T-shirt/topp - resultat


Oppdatering: Slik ble altså resultatet, synes den ble litt søt jeg:)


Har laget denne til å trykke på T-shirt/topp når dere kommer.

Tenkte å ta den til venstre som Christin sin og vi andre får den til høyre:)


Var ute på lørdag og kjøpte en signalgul singlet til henne så skal teste med trykk i kveld.

Timeplan for helgen



Fredag:


19:00:


Samling hjemme hos meg. Jeg kjøper inn ost, frukt og kjeks. De som vil ha drikke tar dette med selv. Jeg har ordnet drikke til bruden. Jeg har også kjøpt et par flasker med mousserende vin som vi tar som "velkomstdrink". Tenker at vi bruker kvelden til å bli kjent og slavrer litt:)


De som vil kan overnatte hos meg, jeg og min mann sover hos min mor den natten så dere får hele huset for dere selv:)


Lørdag:


09:00 : Frokost


09:45: Christin får sin første nøtt


10:00: Påkledd nonnekostyme og blir hentet med Else Karin sin ATV og kjørt til byn


10:30: Christin får sin andre nøtt


10:45: Påkledd "fransk tjenestepikekostyme" og i gang med jobbsøking som servitør. Vi tar en øl et sted (håper noe er åpent)


11:30: Ned på TV 2 huset. Hun skal holde en sexy værpresentasjon i tv2 studio med kyndig opplæring med værdamen Hilde. Yey:)


12:45: Lunsj - på pastasentralen - billig og godt


14:30: hjemme hos meg igjen, Christin får sin 3.nøtt. Påkledd brudekjole og englevinger.

15:00: Ridetime i stallen


15:45: Kjører til fergen (godt å ha litt god tid)


16:00: stopp på Mcdonald, Christin må shoppe ved å gå i drive-in. Bært-og-jeg-tar-en-knært i rundkjøringen


17:30: Christin får sin 4.nøtt og kler på seg fullt Rocky kostyme og må bomme penger til fergen på fergekaien.


18:05: Ferge til Tysnes


18:50: ankomst hytten, lager gryterett og hygger oss resten av kvelden. Jeg har kjøpt rødvin til bruden samt litt diverse annen "gøy" drikke.


Pakkelek og spørsmål om brudgommen.


Søndag:


Retur


Praktisk info:


Jeg melder meg som sjåfør for dagen, jeg har en 7-seter så vi får plass til alle sammen der om jeg kjører. Da får vi fartet greit rundt:)


Pakk lett: Det kan bli litt trangt med full bil så ikke ta med mer enn nødvendig


Sengetøy: Flott om dere kunne tatt med eget sengetøy til hytten (dyne- og putetrekk og laken), til Christin ordner jeg.

torsdag 4. juni 2009

Spørsmål til Bruden

Bruden må jo grilles med noen spørsmål om sin tilkommende.
Jeg har sendt Per Ove 15 spørsmål som han gir "fasit" på, så får Christin samme spørsmål så ser vi hva hun svarer.
Gale svar blir straffet med en shot!

Hvor godt kjenner bruden sin bedre halvdel?

1. Hvilken farge har du på øynene?

2. Hvor høy er du?

3. Hvilken skostørrelse bruker du?

4. Hva var det første du la merke til med Christin?

5. Hvilken kroppsdel på Christin liker du best?

6. Når/hvor kysset dere for første gang?

7. Hva er den mest irriterende uvanen Christin har?

8. Hva er det mest sjarmerende med Christin?

9. Hva er din største drøm?

10. Hva er din favoritt farge?

11. Hva er din største fobi/skrekk?

12. Hva gjør deg glad?

13. Hva gjør deg sint?

14. Hvilken stilling (i senga) liker du best?

Shoppingen er i gang

Hei Jenter,
i går var jeg ute og shoppet litt til utdriknigslaget.
Fikk kjøpt "fransk hushjelpkostyme", men hel nonnedrakt var de dessverre utsolgt for og jeg er litt sint på meg selv siden jeg er så sent ute (de rakk ikke bestille inn).
De hadde kun hodeplagget så jeg kjøpte det, så får jeg improvisere en svart kappe av et eller annet slag...tror kanskje jeg har et svart laken eller noe sånt liggende som jeg kan ofre.

Falt også pladask for en sjokkrosa parykk ala Lady Gaga som jeg bare måtte ha + at jeg fant et par fantastisk søte englevinger som jeg tenkte hun kunne ha på når vi skal kle på henne brudekjolen:)

Orginal Rocky Bilboa shorts er bestilt fra USA så håper jeg får den i posten i god tid før utdrikningslaget! Else Karin: Du er fortsatt sjef for boksehansker og "gebiss"

Jeg lurte også på om vi skulle ha matchende klær med "Team Christin". Lurte på om dere synes det var en god ide?
Om alle kan ta med en lys singlet/t-shirt/genser i bomull så kan jeg lage sånne strykemerker å ta på med "Team Christin".
Dette er ikke noe must altså om det ikke er stemning for det, men tenkte det kunne vært litt morsomt:) En singlet koster ca 60 kr på HM.
Gi en lyd om dere synes dette blir litt "overkill".

Ellers så har jeg jo såvidt nevnt pakkeleken tidligere. Jeg vil at alle skal ta med en liten gave til Christin. Gaven skal symbolisere noe som du har gjort eller opplevd sammen med bruden. Christin sin oppgave blir å gjette hvem som har gitt hva. Dette skal IKKE å være noen dyr gave.

F.eks I mitt utdrikningslag så fikk jeg av Christin en flaske vodka og en spypose...hehe og dette skulle da symbolisere en gang hun var full på byen og jeg skulle hjelpe henne hjem, enden på visa var at hun spydde ned over hele ryggen min. Følte meg som en MEGET god venninne akkurat der og da..
En annen venninne ga meg et hårstrikk med løshår, dette skulle symbolisere da hun og jeg gikk til frisøren og farget håret mørkt sammen.
Det er ikke meningen at det skal være noen dyr gave dette, kun symbolsk, man kan jo også lage noe. F.eks ta med et bilde av en hest om man har vært mye i stallen med Christin osv.
Her er det bare fantasien som setter grenser, bare spør om noe er uklart.

Jeg sendte flybillettene til deg Lalita i går kveld, vi får ringes i neste uke så vi får avtalt hvordan vi skal få den nyskjerrige bruden til og fra fly og flyplass.

Ha en strålende dag jenter, jeg gleder meg skikkelig til å treffe alle sammen!

tirsdag 26. mai 2009

Status

Hei og hopp alle sammen,
da er deltakterlisten klar. Vi blir totalt 7 jenter med Christin, og jeg tror vi kommer til å få det kjempekjekt!

Christin var på besøk hos meg i går og jeg sa at 12.juni så får hun pakke kofferten og stå klar:) Per Ove hadde allerede sagt til henne at det var den helgen, så hun var ikke spesielt overrasket...så mye for å holde på en hemmelighet...:(

Hun mistenker nok at hun skal til Bergen, hun nevnte også at hun trodde hun skulle i stallen, men ellers så tror jeg ikke hun har peilig.

Neste helg skal jeg ut å shoppe ting til utdrikkningslaget og få planlagt litt mer i detalj, jeg kommer tilbake med mer info:)

tirsdag 28. april 2009

Flybilletter

Da har jeg kjøpt flybilletter til Christin.
Avreise fra stavanger blir kl 16:00 fredag 12.juni og retur rundt kl 16 (tror jeg det var) på søndag 14.juni.
Lalita har booket samme fly, så hun hjelper med å få hentet Christin og få henne fraktet til Bergen. Tusen takk, du er en knupp!
Skikkelig "fangetransport" dette her, hehe:)

Jeg har også alliert meg med Per Ove slik at Christin ikke setter seg opp på vakt den helgen.

Må bare finne en lur måte å fortelle henne at hun må pakke koffert for 3 dager, noen som har noen gode forslag?

torsdag 23. april 2009

Foreløpig plan for helgen

Fredag 12.06:

Pysjparty hjemme hos meg.

Christin kommer hjem til meg og får en eller annen form for rebus hvor hun skal finne alle venninnene rundt om i nabolaget.
Vi kjøper inn ost og vin og koser oss skikkelig, jeg rigger til til full hudpleie og makeup for bruden hjemme. Lager spilleliste med masse jente- og mimre musikk. Spille mimespill...
En fin "bli-kjent-kveld"

Lørdag 13.06:
Felles frokost hos meg
Christin får tildelt 3-4 nøtter (som jeg forhåpentligvis har klart å hule ut og legge en lapp inni)
F.eks. "Snill som en engel, men ingen nonne" fører til at Christin må kle på seg en nonnedrakt.


Deretter blir hun hentet med en ATV og kjørt til sentrum.
I byn må hun selge

ja du leste riktig, avlatsbrev eller syndsforlatelse om du vil. Hun får ikke "synde" videre om hun ikke selger minst 10 stykker.
Veien går til kondomeriet på kløverhuset, hvor vi forhåpentligvis kanskje kan få en ansatt til å gi henne en ny nøtt.
Nøttetekst: "Ryddig og arbeidssom, men ingen tjenestepike"
Antrekket har vi selvsagt klart:




Nå er utfordringen hennes å få seg jobb på en som servitør på en av de lokale pubene...hun må servere minst 10 øl, og få mest mulig tips.
Tenker så at vi tar en pause av et eller annet slag, vi har flere alternativer på blokken...
Enten lunsj i en park i byn (smører med oss matpakker fra frokosten), alternativt dra på å spille inn CD i platestudio...må stå litt åpen denne posten så lenge.

Så drar vi alle sammen ut på sletten ridesenter hvor Christin må vise gamle kunster på hesteryggen.

Så drar alle hjem til meg, de som vil tar seg en dusj og steller seg litt.

Christin får utdelt nøtt nr 3
F.eks "Virvlende i hvitt, men ikke gift....enda"

Da får hun på seg intet mindre enn en brudekjole (jeg har en liggende som kan brukes)


Så kjører vi avgårde til OS (ca 40 min). På veien må hun gjøre diverse "brudeknuter"

F.eks Tenkte å dumpe henne i en rundkjøring med en skilt som sier "Bært og jeg tar en knært" eller noe sånt...

Planen er å reise ut på hytten min på Tysnes (en øy litt sør for Bergen). På fergekaien kan hun jo f.eks prøve å tjene penger til sin egen fergebilett, kysse billettmannen på kinnet eller noe annet i den gaten..må tenke litt mer på den.


Vi har også tenkt litt på en 4.nøtt

"Modig og Tøff, men ingen bokser"

..med fullt rocky kostyme, boksehansker og alt...kanskje oppdraget skal være å finne noen som vil sparre med henne? Else Karin ordner boksehansker og sparringhansker (er det det det heter?) Vi får vel sminke på henne en god blåveis også. Også "Eye of the tiger" for full guffe i bakgrunnen selvfølgelig"



Fortsatt litt usikkert hvor på programmet vi skal snike dette inn, men vi finner på noe:)

På hytten spiser vi middag, tenkte noe helt enkelt som f.eks gryterett, salat og baguetter så fortsetter vi festen der. tenkte å lage noen litt morsomme leker, og aktiviteter der.
F.eks Pakkeleken
Alle kjøper/tar med en liten ting som minner dere om noe dere har gjort sammen med den vordende bruden. Christin får alle gavene og skal pakke opp og gjette hvem som har gitt hva? Veldig koselig:)
Tar gjerne i mot tips og gode ideer