tirsdag 28. april 2009

Flybilletter

Da har jeg kjøpt flybilletter til Christin.
Avreise fra stavanger blir kl 16:00 fredag 12.juni og retur rundt kl 16 (tror jeg det var) på søndag 14.juni.
Lalita har booket samme fly, så hun hjelper med å få hentet Christin og få henne fraktet til Bergen. Tusen takk, du er en knupp!
Skikkelig "fangetransport" dette her, hehe:)

Jeg har også alliert meg med Per Ove slik at Christin ikke setter seg opp på vakt den helgen.

Må bare finne en lur måte å fortelle henne at hun må pakke koffert for 3 dager, noen som har noen gode forslag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar